Skip to content

Wzmocnienie DDA w perspektywie długoterminowej

1 miesiąc ago

540 words

Większość skarg dotyczących ustawy Affordable Care Act (ACA) (np. Wysokie i rosnące składki ubezpieczeniowe, duże odliczenia i wyjścia ubezpieczycieli) dotyczą rynków nongroup. Rynki te, które były najbardziej dysfunkcjonalne przed ACA, zapewniają pokrycie jedynie 7% populacji nieelektrycznej (poniżej 65 lat) i 6% całkowitej populacji USA. Zmiany ACA w sponsorowanych przez pracodawcę planach ubezpieczeniowych, Medicare i Medicaid były bardziej ograniczone, a osoby rejestrujące są ogólnie zadowolone z tych opcji ubezpieczenia. Problemy z rynkiem pozagrupowym, choć znaczące, można naprawić, a ich skorygowanie nie wymaga zakłócenia zasięgu dla pozostałych 94% populacji. Problemy te wynikają z dwóch głównych źródeł: początkowego niedofinansowania ACA oraz skonsolidowanego rynku ubezpieczycieli i dostawców. Pierwsza z nich oznaczała, że niektóre osoby nie mogą sobie pozwolić na ubezpieczenie, nawet jeśli inne otrzymywały znaczną pomoc finansową, więc poziom rejestracji jest niższy od pożądanego. Drugi doprowadził do wysokich i rosnących składek w wielu obszarach geograficznych. Ponadto zmiany polityki administracyjnej zainicjowane przez administrację Trumpa zaostrzają inne problemy.
Proponujemy dwa zestawy polityk – pierwszy jest potrzebny do stabilizacji rynków ubezpieczeń pozagrupowych tak szybko, jak to możliwe, a drugi do poprawy siły nabywczej konsumentów, zwiększenia rozmiaru rynków pozagrupowych, a tym samym uczynienia rynków bardziej atrakcyjnymi dla ubezpieczycieli. Uważamy, że te propozycje zapewnią długotrwałą siłę i stabilność ACA, ale nie mamy złudzeń co do obecnych politycznych wyzwań związanych z ich realizacją.
Polityka natychmiastowej stabilizacji obejmuje długofalowe federalne zobowiązanie do zwrotu ubezpieczycieli za subwencje do podziału kosztów, które zgodnie z prawem muszą dostarczyć zarejestrowanym podmiotom rynkowym o niskim dochodzie, dalsze egzekwowanie kar z mandatu indywidualnego, dodatkowe fundusze zainwestowane w pomoc zewnętrzną i pomoc przy rejestracji, tworzenie program reasekuracji na stały rynek pozagrupowy i odwrócenie niedawnych polityk administracyjnych utrudniających rejestrację.
Subsydia dzielenia kosztów zmniejszają odliczenia, kopie, współubezpieczenia i limity out-of-pocket dla dużego odsetka uczestników rynku, zapewniając im skuteczny dostęp do opieki medycznej. Niepewność związana z ich zwrotem jest najczęstszą przyczyną, dla której ubezpieczyciele powoływali się na wnioski o podwyżki składek w dużych kwotach w 2018 r., A taka niepewność prawdopodobnie skłoniła wielu ubezpieczycieli do wycofania się z tych rynków. Prezydent Donald Trump właśnie ogłosił, że zaprzestanie refundacji tych dotacji, co może doprowadzić do większej liczby wyjść ubezpieczycieli. Chociaż niektórzy ubezpieczyciele uwzględnili te koszty w swoich 2018 składkach, nie wszyscy to zrobili. Kongres może wyraźnie przyznać fundusze na sfinansowanie tych dotacji. Bez indywidualnego mandatu, grupy non-group będą się kurczyć, a zdrowi ludzie będą najbardziej skłonni do rezygnacji, zwiększając średnią składkę, ale administracja Trumpa zasugerowała, że może nie egzekwować kar umownych. Większy zasięg pomocy i rejestracja zwiększyłyby rekrutację i prawdopodobnie przyciągnęłyby nieproporcjonalnie dużą liczbę nowych zdrowych rejestratorów – ale potrzebne są zwiększone wydatki, a administracja poważnie ograniczyła tę pomoc do 2018 roku.
Ponadto administracja skróciła okres otwartej rejestracji i zmniejszyła liczbę godzin, w których konsumenci mogą uzyskać dostęp do systemu rejestracji health.gov, przez co jeszcze trudniej jest zarejestrować się na rynku
[podobne: aparat słuchowy refundacja, zator tluszczowy, ośrodek leczenia uzależnień nfz ]

Powiązane tematy z artykułem: aparat słuchowy refundacja ośrodek leczenia uzależnień nfz zator tluszczowy