Skip to content

Wzmocnienie DDA w perspektywie długoterminowej ad

1 miesiąc ago

532 words

Zmiany te z pewnością spowodują zmniejszenie rozmiarów rynków pozagrupowych, niższy udział ubezpieczycieli i zwiększenie składek dla osób, które nie kwalifikują się do ulg podatkowych premii. Powstaną też więcej nieubezpieczonych osób, zwiększą popyt na nieskompensowaną opiekę i doprowadzą do wyższych poziomów niezaspokojonej potrzeby, dlatego ich odwrócenie powinno być priorytetem. Uczynienie tymczasowego programu reasekuracji ACA na stałe rozproszyłoby finansowanie wysokokosztowych roszczeń medycznych na szerszą populację podatkową, zmniejszając składki niegrupowe i ryzyko ubezpieczycieli. Reasekuracja jest stałym i niekontrowersyjnym elementem Medicare Part D i została uwzględniona w większości wniosków dotyczących uchylenia i zastąpienia ACA przedstawianej przez prawodawców Republiki Republikańskiej w tym roku.
Strategie te stabilizowałyby rynki ACA, generalnie na obecnym poziomie pokrycia i przystępności. Trzeba jednak zrobić więcej, aby zwiększyć zasięg, poprawić przystępność cenową i sprawić, że rynki będą bardziej atrakcyjne dla ubezpieczycieli.
Trzy konkretne kroki zwiększyłyby liczbę zapisów w planach rynkowych, a tym samym przyciągnęłyby więcej ubezpieczycieli na rynek, zmniejszając liczbę nieubezpieczonych populacji i zwiększając dostęp do opieki. Pierwszym krokiem jest obniżenie składek pacjentów i kosztów ponoszonych z kieszeni, ponieważ wielu Amerykanów nadal ma wysokie składki, które są wysokie w stosunku do ich dochodów, a także wysokie obowiązki w zakresie podziału kosztów. Harmonogram ulg podatkowych, który określa, jakie składki płacą ludzie, mógłby zostać zmieniony, tak aby osoby w nim uczestniczące wniosły niższy procent swoich dochodów, a duża premia klif dla osób o dochodach powyżej 400% poziomu ubóstwa mogła zostać wyeliminowana. W 2017 r. jeden 64-latek, który zakupiłby srebrną kartę o średnim koszcie, musiałby przeskoczyć swój wkład własny w wysokości około 6200 $ rocznie (od około 4 680 $ do około 10 920 $), gdy przejdzie z dochodu 399% poziomu ubóstwa (kwalifikowalny podatkowo) do 401% (nie kwalifikujących się do uzyskania kredytu podatkowego). Większe dopłaty do podziału kosztów powinny być również oferowane, po części poprzez powiązanie ulg podatkowych z bardziej hojnymi złotymi planami ubezpieczeniowymi zamiast srebrnymi.
Po drugie, ustalenie rodzinnego usterki spowodowałoby zwiększenie liczby zapisów na targowiskach o około 3,6 miliona osób przy jednoczesnym zmniejszeniu obciążeń finansowych dla rodzin o niskich dochodach.2 Zgodnie z obecną interpretacją ACA zabrania innym członkom rodziny uzyskania subsydiów rynkowych, nawet jeśli jedna rodzina Członkowi oferowane jest niedrogie ubezpieczenie pracownicze tylko dla pracodawcy. Stworzenie standardu przystępności dla rodziny umożliwiłoby więcej osób na zapisywanie się na targowiskach.
Po trzecie, zakaz sprzedaży planów zdrowotnych niezgodnych z ACA (np. Polityki krótkoterminowe) zwiększyłoby także liczbę przypadków rejestracji grupowych, dodając względnie zdrowe osoby do puli. Niedawne zarządzenie prezydenta Trumpa rozluźniłoby restrykcje dotyczące tych planów, pogarszając stan zdrowia basenu.
Inne środki zwiększyłyby udział ubezpieczyciela i konkurencji rynkowej. Obecnie, dzięki ulgom podatkowym o podwyższonej opłacie ustalonemu na podstawie dostępnego srebrnego planu o najniższych kosztach, wielu zarejestrowanych jest kierowanych do dwóch najtańszych planów – które są często oferowane przez tego samego ubezpieczyciela
[przypisy: aparat słuchowy refundacja, lekarz od uszu, demencja starcza agresja ]

Powiązane tematy z artykułem: aparat słuchowy refundacja demencja starcza agresja lekarz od uszu