Skip to content

Jaka droga do powszechnego pokrycia

2 miesiące ago

529 words

Według sondażu z czerwca 2017 r. Amerykanie zgadzają się na 60 do 39 marży, że rząd federalny ponosi odpowiedzialność za zapewnienie opieki zdrowotnej dla wszystkich Amerykanów; 33% stwierdziło, że faworyzują system opieki zdrowotnej jednego płatnika , o 12% więcej niż w 2014 r.1. Przeważające przekonanie, że rząd powinien aktywnie promować szerszy zakres ubezpieczenia zdrowotnego kontrastuje uderzająco z prawie pomyślnym wysiłkiem w tym roku, aby uchylić Akt Przystępności ACA), zleceń wykonawczych, które zagrażają destabilizacji rynków ACA, i wielokrotnych połączeń przez większość partii w Kongresie, aby cięcia wydatków Medicaid. Od 2016 r. Biuro Spisu Powszechnego ogłosiło, że 216 milionów Amerykanów zostało objętych prywatnymi, sponsorowanymi przez pracodawcę lub indywidualnie kupionymi planami. Plany rządowe – głównie Medicare, Medicaid i Tricare (wojskowy system opieki zdrowotnej) – objęły dodatkowe 119 milionów ludzi. W sumie 91,2% populacji było ubezpieczone. 8,8% bez ubezpieczenia było najniższym odsetkiem w historii, o 4,5 punktu procentowego mniej niż w 2013 r., Tuż przed wdrożeniem głównych przepisów ACA. Wydatki na opiekę zdrowotną wyniosły 3,4 biliona USD, czyli 18,3% produktu krajowego brutto – najwyższy w historii.
Istnieją dwie szerokie strategie rozszerzające zakres ochrony ubezpieczeniowej. Przykładem może być projekt ustawy (HR676), przedstawionej przez przedstawiciela Johna Conyersa (D-MI) i 120 demokratycznych cosponsorów w dniu 24 stycznia 2017 r., Oraz projekt ustawy senackiej (S.1804), wprowadzony przez senatora Bernie Sandersa (I- VT) i 16 demokratycznych cosponsors 13 września 2017 r. Każdy zastąpiłby obecny system ubezpieczeń krajowym systemem finansowanym z podatków. Inne podejście obejmowałoby różne elementy obecnego systemu publiczno-prywatnego w celu uzupełnienia braków w zakresie pokrycia.
Jak działa każde podejście. A co jest bardziej obiecujące.
Chociaż S.1804 jest niejednoznaczny lub cichy w niektórych kluczowych kwestiach, jest on w pełni rozwinięty niż HR676 lub jakakolwiek inna propozycja pełnego zarządzania przez rząd. Po 4-letnim okresie przejściowym S.1804 zastąpiłby cały aktualny zasięg – prywatny i publiczny (poza służbami zdrowia weteranów i indyjską służbą zdrowia, które pozostałyby odrębnymi systemami) – z jednolitym systemem krajowym. Prywatne ubezpieczenie, które powtarza pokrycia określone w rachunku, zostanie zablokowane.
Wszyscy mieszkańcy USA, w tym nieudokumentowani rezydenci, otrzymają ubezpieczenie obejmujące podstawowe świadczenia zdrowotne określone w ACA. S.1804 pozwoliłby na zbilansowanie rozliczeń pacjentów i podział kosztów leczenia pacjentów, z wyjątkiem 200 dolarów rocznie na leki na receptę. W kategoriach ACA zasięg byłby na poziomie platyny plus , który jest znacznie bardziej hojny niż większość obecnych planów, publicznych lub prywatnych.
Usługi opieki długoterminowej pozostałyby wspólną odpowiedzialnością państwa federalnego za pośrednictwem Medicaid. Państwa byłyby pozbawione zaostrzenia zasad kwalifikowalności Medicaid.
W okresie 4 lat przed przejściem na nowy system ubezpieczeniowy osoby starsze niż stopniowo obniżony próg wiekowy będą mogły kupować na Medicare po niesubsydiowanej stawce dla społeczności. Wszyscy licencjonowani lekarze i instytucjonalni dostawcy zatwierdzeni przez Medicare będą uprawnieni do świadczenia usług. Ustalenia dotyczące płatności byłyby zgodne z procedurami i metodami Medicare, ale w przeciwnym razie nie są określone
[patrz też: dentysta żoliborz, testy alergiczne poznań cena, lekarz rodzinny poznań ]

Powiązane tematy z artykułem: dentysta żoliborz lekarz rodzinny poznań testy alergiczne poznań cena