Skip to content

Jaka droga do powszechnego pokrycia cd

1 miesiąc ago

431 words

Będą musieli ufać pracodawcom uwolnionym od kosztów związanych z zatrudnieniem, aby przenieść swoje oszczędności na podwyżki płac i wynagrodzeń. Będą musieli uwierzyć, że krajowy budżet na ochronę zdrowia selektywnie usunie bezużyteczną lub niskopłatną opiekę, ale nie upośledzi korzystnej opieki lub postępu w technologii medycznej. Umowne i inne ustalenia dotyczące płatności obejmujące praktycznie każdy szpital, lekarza i innego dostawcę musiałyby ulec zmianie. Kraj stoi przed ogromnymi wyzwaniami, prawdopodobnie co najmniej tak samo ważnymi jak obejmowanie osoby na 11, która obecnie nie ma ubezpieczenia zdrowotnego: przywrócenie infrastruktury, poprawa możliwości edukacyjnych, utrzymanie świadczeń socjalnych, zapewnienie bezpieczeństwa narodowego i likwidacja deficytu. Ogromne podwyżki podatków spowodowane S.1804 lub podobnymi planami utrudniłyby znalezienie przychodów na utrzymanie, a tym bardziej wzrost, wydatków na te wysiłki.
Inkrementalne podejścia nie mogą obiecać przekształcenia całego systemu opieki zdrowotnej. Ale oferują sposób na pozbycie się szeregów osób nieubezpieczonych, nie powodując objęcia zasięgiem ponad 90% Amerykanów. Na przykład od 1988 r. Do 1993 r. Kolejność pojedynczych skromnych zmian legislacyjnych w Medicaid, wprowadzonych dzięki wysiłkom starszych Demokratów Kongresu, takich jak Henry Waxman (D-CA) i podpisana przez prezydenta republikańskiego George a HW Busha, wsparła 11 milionów wzrost liczby osób zapisujących się do Medicaid. W podobny sposób przedłużenie ulg podatkowych Medicare, Medicaid i ACA może zwiększyć zasięg wielu, jeśli nie wszystkich, aktualnie nieubezpieczonych. Środki te można by realizować wraz z, zamiast zamiast wysiłków, aby poradzić sobie z obszernym menu potrzeb i potrzeb naszego kraju.
Kiedy pogoda polityczna dla poszerzających się ubezpieczeń zdrowotnych jest bardziej skromna niż dzisiejsza, prawodawcy i rzecznicy będą musieli wybrać, jak najlepiej iść naprzód: zrobić jedno miażdżące uderzenie na transformacyjną zmianę lub znacznie lepsze szanse na stały, jeśli mniej spektakularny, postęp.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Formularze ujawnień dostarczone przez autora są dostępne pod adresem.
Ten artykuł został opublikowany 25 października 2017 r. O godzinie.
Author Affiliations
Z Brookings Institution w Waszyngtonie.

Materiał uzupełniający
Referencje (3)
1. Kiley J. Poparcie społeczne dla ubezpieczenia zdrowotnego pojedynczy płatnik wzrasta dzięki Demokratom. Washington, DC: Pew Research Center, 23 czerwca 2017 r. (Http://www.pewresearch.org/fact-tank/2017/06/23/public-support-for-single-payer-health-coverage-grows-driven -by-demokratów /).

2. Starr P. Kolejny progresywny program zdrowotny. Amerykański Prospekt. 23 marca 2017 r. (Http://prospect.org/article/next-progressive-health-agenda).

3. Fundacja Rodziny Kaiser. Medicaid Progi kwalifikowalności dla dorosłych jako procent federalnego poziomu ubóstwa. 21 stycznia 2017 r. (Https://www.kff.org/health-reform/state-indicator/medicaid-income-eligibility-limits-for-adults-as-a-percent-of-the-federal-poverty-level-level ).

Zamknij odniesienia
[patrz też: wzorcowanie przyrządów pomiarowych, olej arganowy na włosy, olejek kokosowy na włosy ]

Powiązane tematy z artykułem: olej arganowy na włosy olejek kokosowy na włosy wzorcowanie przyrządów pomiarowych