Skip to content

Jaka droga do powszechnego pokrycia ad

1 miesiąc ago

556 words

Krajowy budżet opieki zdrowotnej ograniczy wydatki na zawarte usługi. S.1804 przesunąłby około 40% wszystkich wydatków na opiekę zdrowotną – około 1,3 bln USD w 2017 r. – teraz finansowanych prywatnie lub z budżetu państwa na budżet federalny. Suma ta stanowi prawie trzy czwarte bieżącego dochodu z podatku dochodowego od osób fizycznych. Chociaż Senator Sanders osobno udostępnił menu podatków, które mogą zostać nałożone w celu pokrycia tych dodatkowych kosztów budżetowych, S.1804 milczy na temat tego, które podatki zostaną podwyższone lub o ile.
Dostępna jest inna droga do osiągnięcia lub zbliżenia się do uniwersalnego zasięgu. Polega ona na poszerzeniu lub pogłębieniu kanałów, w których ubezpieczonych jest ponad 9 na 10 Amerykanów. Osoby w wieku poniżej 65 lat mogą otrzymać pozwolenie na przyjęcie do Medicare. To rozszerzenie miałoby ważną korzyść uboczną, ponieważ obniżyłoby składki dla pracodawców i młodszych pracowników poprzez usunięcie starszych, droższych pracowników z puli ubezpieczeniowej, a tym samym złagodzenie zakresu sponsorowanego przez pracodawcę. Podobnie można by pozwolić większej liczbie osób na kupowanie do Medicaid. Polityka federalna może zachęcić państwa do podniesienia limitów dochodów Medicaid, które obecnie bardzo się różnią, aw niektórych stanach praktycznie kwalifikują się do tego. Na przykład, limity dochodu dla Medicaid dla rodziców w rodzinie składającej się z trzech osób wynoszą od 45,128 USD rocznie w Connecticut do 3 675 USD rocznie w Alabamie.3 Dwuletni okres oczekiwania na osoby uznane za kwalifikujące się do świadczeń z tytułu niezdolności do pracy w Ubezpieczeniach Społecznych, zanim kwalifikują się one do Ubezpieczenie Medicare może zostać wyeliminowane.
Wymiana zdrowia ACA może być wykorzystana do rozszerzenia zasięgu, a nawet przejścia do jednolitego systemu krajowego. Refundowane ulgi podatkowe i subsydia do podziału kosztów mogą zostać zwiększone i rozszerzone na osoby o dochodach przekraczających obecne progi kwalifikowalności. Naprawienie błędu rodzinnego – przepisu, zgodnie z którym pracownicy z rodzinami kwalifikują się do ulg podatkowych, tak jakby ubiegali się o pojedyncze ubezpieczenie, mimo że potrzebowali bardziej kosztownych świadczeń rodzinnych – zwiększyłoby również przystępność cenową. Giełdy ubezpieczeń mogą uprościć i zmniejszyć koszty administracji ubezpieczeniowej, pomagając małym firmom w oferowaniu ubezpieczenia.
Obecnie zarówno jednorazowy płatnik, jak i stopniowe podejście do powszechnego zasięgu mogą wydawać się fantazyjne. Ale wiatry polityczne zmieniają się i ważne jest, aby ci, którzy zajmują się poszerzaniem zakresu ubezpieczenia, określili, jak najlepiej postępować, kiedy to robią.
Dążenie do powszechnego zasięgu poprzez jeden ujednolicony system krajowy zapewnia prawdziwe atrakcje. Po trudnym przejściu najprawdopodobniej zmniejszyłoby to koszty administracyjne. Mogłoby to złamać związek między ubezpieczeniem a pracą lub miejscem zamieszkania. Może to zapewnić zasadę, że cywilizowane społeczeństwo zapewnia wszystkim wysokiej jakości opiekę zdrowotną.
Ale ma również poważne braki. Prawie wszyscy Amerykanie musieliby zrezygnować z obecnego ubezpieczenia. Będą musieli zaufać rządowi federalnemu, który potknął się źle w rozwijaniu zakresu ACA, który bezpośrednio obejmuje mniej niż 4% populacji Stanów Zjednoczonych, aby z powodzeniem zaprojektować przejście dla ponad 300 milionów ludzi do całkowicie rządowego systemu. Będą musieli stawić czoła temu, co z pewnością byłoby największym wzrostem podatków w historii Ameryki
[hasła pokrewne: naklejka na legitymację, olejek arganowy, olejek moringa ]

Powiązane tematy z artykułem: naklejka na legitymację olejek arganowy olejek moringa