Skip to content

Czy istnieje zasłużona pomoc

1 miesiąc ago

585 words

W 2016 r. Średni koszt nauki w szkole medycznej (w tym czesnego i opłat) w Stanach Zjednoczonych wynosił 253 720 USD w przypadku absolwentów państwowych oraz 313 897 USD w przypadku absolwentów poza krajem.1 Prawie trzech na czterech absolwentów miało dług edukacyjny, a mediana dług edukacyjny wynosił 190 000 $. Średnie zadłużenie związane z samym wykształceniem medycznym wyniosło 167,172,1 USD. Dane te sugerują, że bez wsparcia stypendialnego tylko uczniowie mający dostęp do znacznych zasobów osobistych lub studenci chcący zaciągnąć duże kwoty długu edukacyjnego mogą liczyć na naukę w szkole medycznej. Aby zapewnić studentom o ograniczonych środkach finansowych możliwość uczęszczania do szkoły medycznej, wiele szkół zapewnia stypendia oparte na potrzebach lub pożyczki o niskim oprocentowaniu w ramach pakietów pomocy finansowej. Niektóre szkoły oferują również wybranym uczniom pomoc opartą na zasługach , która zazwyczaj nie jest związana ze zdolnością studenta do płacenia. Czasami stypendia te obejmują nie tylko czesne, ale także całkowity koszt uczestnictwa – łącznie z wyżywieniem i wyżywieniem, książkami i dostawami oraz innymi wydatkami – przez wszystkie 4 lata. Ponieważ wnioskodawcy otrzymują oferty stypendiów opartych na zasługach w niektórych szkołach, a nie w innych szkołach, każda z nich jest zapraszana przez niektórych przyjmowanych studentów do porównywania ofert innych szkół. Biorąc pod uwagę koszty edukacji medycznej, oferty pomocy merytorycznej są zrozumiałe atrakcyjnie dla zaakceptowanych wnioskodawców.
Istnieje powszechna zgoda co do tego, że należy zrobić coś, by zająć się rosnącym długiem edukacyjnym studentów medycyny, zwłaszcza w świetle ustaleń, że większe kwoty długu edukacyjnego wiążą się z wyższym poziomem emocjonalnego wyczerpania, wypaleniem i niższą jakością życia w czasie pobytu w szpitalu. 3 Ważnym pytaniem jest to, czy stypendia merytoryczne stanowią część rozwiązania lub część problemu – czy istnieją zasługi w pomocy merytorycznej. Jeśli szkoły mają ograniczoną pulę funduszy na stypendia dla studentów, wówczas oferowanie pomocy na podstawie czynników innych niż potrzeba finansowa zmniejsza ilość wsparcia dostępnego dla studentów o większej potrzebie. W rezultacie wyższy odsetek potrzebujących finansowo studentów spowoduje większe obciążenie zadłużeniem.
Trendy w zadłużeniu szkoły medycznej i wpływ zadłużenia na wybór specjalizacji. Dane pochodzą z ankiety przeprowadzonej przez Stowarzyszenie Amerykańskich Kolegów Medycznych 2017.
Odpowiedzi udzielone na kwestionariusz ukończenia studiów Stowarzyszenia American Medical Colleges 2017 wskazały, że odsetek absolwentów medycznych kończących co najmniej 300 000 USD w zadłużeniu szkół medycznych wzrósł z 3,2% w 2012 r. Do 7,0% w 2017 r.4 W tym samym czasie odsetek uczniów nie zgłaszających żadnych medycznych zadłużenie szkolne wzrosło w każdym z ostatnich 4 lat, przy czym 27,6% studentów kończących studia nie zgłosiło żadnego długu szkoły medycznej w 2017 r. w porównaniu z jedynie 15,9% w 2013 r. (patrz wykres) 4. W prostych słowach amerykańskie szkoły medyczne coraz częściej koncentrują więcej długów wśród mniejszej liczby uczniów.
Dlaczego szkoła medyczna przenosi ograniczone fundusze stypendialne od studentów o bardziej potrzebach finansowych do osób o mniejszych potrzebach finansowych. W komentarzu do 2014 r. Na temat pomocy merytorycznej w szkole prawniczej Michael Krauss zauważył, że ranking amerykańskich wiadomości i światowych rankingów szkół prawniczych są tak wpływowe, że stali się wózkiem prowadzącym konia do wstępu do szkoły prawniczej. 5 Ocena ta będzie prawdziwa każdy, kto jest zaznajomiony z rankingiem szkół medycznych
[przypisy: laryngolog po angielsku, lekarz rodzinny poznań, zator tluszczowy ]

Powiązane tematy z artykułem: laryngolog po angielsku lekarz rodzinny poznań zator tluszczowy